OUR BELOVED CUSTOMER

Nak Receive Update Dr Kami, Isi Email Uols Kat Bawah Ye..

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

NAK ORDER?? ISI FORM NI YE

Name(Receiver):
Email Address: (Please check your inbox within 24hour)
Phone No :
Delivery Address :
List Of Order :
Payment :
Please reply my order via : Email (Will Check My Email Frequently)
SMS/Whats App
Payment will be made :
Additional Message :

This online form was provided by Freedback.

Kindly Check Your Spam Box or BoxBe,If You Not Received Any Feedback From Us Within 24hours.

ANDA SERIOUS UNTUK BERNIAGA TAPI TIADA MODAL ?

JOM JADI RAKANNIAGA DROPSHIP KAMI

~ TIADA MODAL DIPERLUKAN

~ TIDAK PERLU SIMPAN STOK

~ TIDAK PERLU PACKING DAN POS BARANG

~ MAMPU MENDAPAT UNTUNG BERSIH SEHINGGA 10-30% UNTUK SETIAP PRODUK

~ SEMUA PRODUK ADALAH DIJAMIN ORIGINAL

~ ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN RM200 - RM5000 SEBULAN

JOM SERTAI " PERMATA BEAUTYMALL DROPSHIP"

~ LAYANAN TIP TOP

~ SERVIS PENGHANTARAN TERBAIK

~ HARGA DROPSHIP TERMURAH

YANG BERMINAT UTK BERDAFTAR , SILA PM KE FACEBOOK KAMI : http://on.fb.me/1geG5VI

TAJUK : PENDAFTARAN DROPSHIP

~ NAMA ANDA :

~ ALAMAT ANDA :

~ NO TELEPHONE :

Friday, October 17, 2014

EPHYRA COLLAGEN


EPHYRA COLLAGEN

Setakat ini EPHYRA telah mendapat banyak testimoni yang mengatakan mereka berjaya menghasilkan susu yang banyak untuk simanja mereka..Nak tahu apa kelebihan EPHYRA?Kepada ibu-ibu yang mahu menyusukan simanja secara tegar atau sedang mencari petua tambah susu ibu EPHYRA adalah pilihan yang bijak!

✔ EPHYRA juga bertindak sebagai Energy Booster
 EPHYRA mampu menganjalkan semula badan ibu-ibu yang menggeleber selepas bersalin
 EPHYRA mengembalikan kepejalan otot yang boleh membentuk semula badan ibu-ibu yang menyusukan baby supaya kembali cantik
 EPHYRA memperbaiki kesan strech mark serta luka semasa bersalin
 EPHYRA mengekalkan rasa kenyang kepada mak-mak yang nak jaga badan selepas bersalin juga
 EPHYRA ~ baby juga dapat manfaatnya ! Ephyra membantu untuk mencerahkankulit bayi yang disusui – hasilnya baby jadi gebu dan sihat!
 EPHYRA membantu menstabilkan hormon ibu

EPHYRA sangat bagus dalam membantu menjadikan kulit berseri dan anjal. Ia merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut. EPHYRA mampu memulihkan pigmentasi. melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles. 

Apa itu EPHYRA?
Ephyra ialah sejenis minuman collagen enak dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.
Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?
 Umur 25 dan ke atas
✔ Kulit Kering & kedut
✔ Kulit kusam & kendur
✔ Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat)
✔ Proses Pemulihan lambat
✔ Mudah Rasa Penat
✔ Daya Ingatan Merosot
 Sakit-sakit badan / sendi
✔ Metabolisma rendah

Kesan pengambilan Ephyra
1) kesan hari pertama ~ kulit jadi lembap & rasa lebih bertenaga
2) kesan hari ke-2 ~ kulit lebih mulus, jerawat makin mengecut & pelawasan makin lancar
3) kesan hari ke-3 ~ kulit makin cerah & mula nampak glowing , jerawat makin kecil dan menghilang.
4) kesan hari ke-7 ~ jerawat sama sekali terus hilang bersama parut semakin pudar ~ menghasilkan kulit yang gebu & flawless : bukan setakat muka malah keseluruhan badan akan rasa putih mulus.

Ada juga yang mengalami penurunan berat badan sebanyak 2-3 kg dalam minggu pertama minum Ephyra. 
See, ramai tau yg bg feedback boleh kurus. Yg nak kurus, amalkan ambik Ephyra sebelum makan. Nanti korang akan rasa kenyang je. Yg nak tambah berat badan, amik Ephyra selepas makan nasi.
  

Khasiat dan keistimewaannya
✔ Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
✔ Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh
✔ Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat
 Membantu memulihkan masalah kulit eczema
 Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
 “Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
 Menguatkan rambut dan melambatkan uban ,Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
✔ Melancarkan sistem pencernaan dalam badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan 
✔ Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung
✔ Membantu menyeimbangkan tekanan darah 
✔ Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
 Meningkatkan sistem ketahanan badan. 
✔ Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia Melegakan kesakitan sendi dan arthritis
 Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik dalam perut.

Cara Pengambilan Ephyra
 Ambil 1 paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur.
 Untuk kesan lebih cepat, boleh ambil 2 kali sehari iaitu waktu pagi dan malam.
 Tuangkan 1 paket Ephyra ke dalam gelas yang berisi air suam 180ml. Elakkan dari mencampurkan dengan air panas dikhuatiri akan memusnahkan nutrient yg ada di dalam collagen Ephyra.
 Kacau sehingga larut dan sedia untuk diminum.
note: minum air putih banyak at least 12 gelas sehari supaya toksin dalam badan senang dikeluarkan.
Kandungan Ephyra
1.Kolagen Ikan Laut Dalam
 kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
 Mengembalikan keremajaan kulit anda
 Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
 Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang.

2. Buah Acai
 Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan menguatkan sistem kardiovaskular
 Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
✔ Kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
 Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol.

3. Gam Akasia
 Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
 Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
 Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman

4. L-glutathione
 memperbaiki kulit untuk menjadi lebih lembut,halus dan dan lebih muda
 Satu agen yang kaya antioksida yang melindungi kulit terhadap kerosakan sel hasil proses pengoksidaan sekaligus melambatkan proses penuaan.
 Mengurangkan proses pembentukan pigmen , memberikan kulit anda penampilan yang lebih cerah dan berseri
 Membuang toksin dari dalam badan untuk meningkatkan sistem imunisasi

5. Asthaxanthin
 Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
 Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
 Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan

6. Serbuk tomato
 Mengandungi banyak vitamin A dan C
 Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
 Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
 Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang.

7. Acerolla ceri
 Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
 kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
 Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan masalah mata

8. Marigold bunga ekstrak
 Mengandungi pelbagai karotenoid antioksida membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
✔ berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
 Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif

9. Superberry
✔ diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
✔ melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
✔ sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium.

Status Halal, KKM & Lab Report




Testimoni Ephyra 2014
29 September 2014
Testimoni ni khas utk mereka yg ada parut jerawat berlubang dan fed up guna macam2 produk tapi kulit masih tak licin. Seeing is believing, baby. hehe.

Parut Jerawat Berlubang Jadi Licin Selepas Minum 25 paket Ephyra


7 August 2014
Hi korang, dah lama tak share testimoni baru Ephyra kan? Ni sy nak update pasal feedback customer yg amik Ephyra. Jom baca!

Ni gambar pengasas Ephyra, Pn Amiza. Beliau sendiri amalkan collagen Ephyra sejak 2 tahun yg lepas.


"Makin hilang sembab bawah mata sejak amalkan Ephyra"

Feedback ibu menyusu yg consume Ephyra:





"Salam sis, i dah try seminggu lebih, memang berbaloi muka ada perubahan, PERUT KEMPIS"

Ni testimoni paling latest, June 2014. Perhatikan kulit beliau, glowing kan?

"Dulu muka jerawat menggerutu teruk. Sekarang parut pun tak ada"


"Rashes jerawat halus tu dah hilang.. bekas jerawat pun pudar dah"

"Memang nampak sangat kesannya, kulit I cerah, parut jerawat pudar, masa I pergi sekolah minggu lepas semua orang tegur"


"Dulu kulit muka I banyak blackspot cos I active sangat main netball tengah panas...sejak my gud fren kenalkan I dgn Ephyra, banyak blackspot I dah pudar"


"watie elite pon dah minum ephyra "





"Dulu kulit saya kusam kak, saya ni umur baru 23 tahun, tapi sbb kerja menjahit sampai lewat malam buatkan muka saya kusam tak bermaya..Tapi x sampai sebulan saya minum EPHYRA, alhamdulilah, saya lebih bertenaga, kulit mula nampak perubahan, sampai mak pun tegur katanya kulit cerah berseri2..glowing katanya..Wah, sukanya saya..thanks kak..thanks EPHYRA!"
















Soalan Lazim
1. Mengapa kolagen ikan terhidrolisis lebih tinggi khasiat daripada struktur kolagen ikan biasa?
EPHYRA diformulasikan dengan kolagen ikan dihidrolisiskan (unit kecil molekul) yang membenarkan kolagen untuk diserap serta-merta oleh sel-sel dan memberikan hasil yang optimum.

2. Mengapa antioksida penting & bagaimana ia memberi kesan kepada kita?

Antioksidan mengandungi pelbagai keajaiban untuk kesihatan kita secara keseluruhan. Badan kita terdiri daripada 100 trilion sel.Antioksida adalah bahan-bahan yang melindungi sel-sel dalam badan secara keseluruhan terhadap kesan-kesan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel, dan dikaitkan dengan pelbagai masalah seperti penyakit jantung, kanser, artritis, Alzheimer, kolesterol tinggi dan penyakit-penyakit lain. Oleh itu, antioksida dalam badan kita bertindak sebagai perisai kepada sel-sel badan anda.

3. Apakah EPHYRA?

EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.

4. Bilakah masa terbaik untuk mengambil EPHYRA?
Anda boleh ambil EPHYRA pada waktu pagi sebelum sarapan pagi atau pada waktu malam sebelum tidur.
Dos pagi: penyerapan maksimum ketika perut kosong sebelum makan.
Dos Malam: membaiki dan memulihkan sel-sel badan semasa tidur.


5. Pada umur berapakah anda boleh mula menggunakan Perkhidmatan EPHYRA
✔ Kolagen akan berkurangan sepanjang hidup kita (bermula dalam 20 kami), sekali gus membawa kepada proses penuaan.

Tanda-tanda untuk kulit bahawa pengeluaran kolagen telah kurang :
- Peningkatan kedutan & garis-garis halus, 
- Kulit mengendur,Kulit bertukar menjadi kering & kasar, 
- luka lambat sembuh & parut lambat pudar,
- Rambut menjadi semakin nipis & membosankan

✔ Kajian mendedahkan bahawa pada usia 30 dan ke atas, tubuh akan kehilangan kolagen pada kadar 15% setahun. Apabila anda adalah 60, badan anda telah mengurangkan pengeluaran kolagen kira-kira 45%.

EPHYRA sesuai & selamat untuk digunakan untuk semua golongan dewasa. Individu digalakkan untuk bermula awal untuk mendapatkan hasil yang diingini.

6. EPHYRA akan menyumbang kepada pertambahan berat badan?

Tidak, EPHYRA adalah minuman berkalori rendah dengan kandungan lemak, oleh itu ia tidak akan menyumbang kepada penambahan berat badan dengan penggunaan jangka panjang. Malah, kolagen membantu dalam membina otot tanpa lemak yang membantu untuk membakar lemak dalam badan.

7. Berapa lama keputusan boleh dilihat selepas mengambil EPHYRA?
EPHYRA telah menunjukkan keputusan cemerlang selepas 2 minggu penggunaan. Ia menganjalkan kulit anda, mencerahkan & mengekalkan kelembapan kulit anda untuk lebih tegang,halus dan lembut, lebih muda cerah berseri.

8. Bolehkah saya mengambil lebih daripada 1 paket sehari dan akan ada apa-apa perbezaan?
Satu sachet setiap hari adalah mencukupi. Bagi individu yang mempunyai kulit yang bermasalah, dinasihatkan untuk mengambil 2 paket ( 2 kali – pagi dan malam ) untuk kesan lebih cepat.

9. Bolehkah lelaki mengambil EPHYRA?

Ya. Ia adalah sesuai untuk lelaki kerana EPHYRA membantu untuk kulit lebih sihat dan bersih, memerangi keletihan, tekanan & meningkatkan imunisasi. EPHYRA juga tidak mengandungi bahan berkaitan hormon wantia yang boleh mengakibatkan kesan terhadap hormon lelaki.


Dapatkan Makanan Tambahan/ Supplement Yang Disahkan Halal serta Terhindar dari sebarang Racun

BERMINAT??

JOM ORDER.
1 BOX EPHYRA (30 SACHET)

HARGA PASARAN
RM 197.00 SM/ RM 207.00 SS

HARGA KAMI!!
RM 180.00 SM/ RM 190.00 SS
FREE POSTAGE

100%ORIGINAL
PENGHANTARAN: 
KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp ke 
012-9616228 / 012-3528090 014-8438299
@

✉ PM / Inbox kami di facebook : http://on.fb.me/1liBzaa

CASH ON DELIVERY :
TTDI JAYA , SHAH ALAM 012-9616228 / 012-3528090 / 014-8438299
WAKAF CHE YEH, KOTA BHARU 017-9198346

(Dropship diperlukan)
borong di alu-alukan

Happy Shopping To All,Kalau Berkenan Isi Form Ye

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CLICK "OLDEST POST ------------>>>>>>>" FOR MORE READY STOCK ITEM

JOM EXCHANGE BANNER

*Copy And Paste it into your blog ok